Gårdagen blev lyckad <3



Hejhej <3 I går var jag som sakt på tomtenatta med mina underbara vänner. Köpte världens snyggaste klänning! Som jag värkligen längtat efter! Kommer nog en bild sen. Köpte också min sista julklapp som var till Madde. Shit det är den 10 december och jag är klar med alla julklappar.  Imorgon ska jag vara med i luciatåget på skolan och sjunga duet med Mrs X. Det kommer att låta bäst. Så imrogon ska jag vara en liten tomte. Idag har jag föresten bakat ischoklad. Mums! Ha en mysig kväll. Puss <333

Kommentarer
Postat av: Carroooo

usch gillar inte ischoklad :p

2008-12-22 @ 13:15:50

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0