Hejsan!



Nu är jag trött efter en helt underbar dag! Först skola då där jag jobbade med No och Franska. Gick ganska bra faktiskt. SEn bliv det mys fika med tjejerna och sedan shopping i stan. Köpte inte så mycket men det blev en vit/rosa spets bh och en julklapp till Emma. Efter stan åkte jag med Carro hem och vi gjorde oss iordning och åt för att åka tillbaka till skolan där vi två hade lite föreläsning för dom nya som vill börja om vad vi tyckte om skolan och vi berättade lite om vårt arbets sätt eftersom det är annorlunda. Kom precis hem och är helt utmattad. Ursäkta den smickrande bilden är på mitt och Carolines egna cheerleading bygg! Puss <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0