Vad är viktigast för er på julen?



Julmat, paket och julgran är viktiga saker på julen. När man är liten var det alltid julkklapparna som var julaftons höjdpunkt. Men jag är äldre nu och inser att julklapparna inte alls är viktigast för mig. Under julen är det viktigaste för mig att få vara tillsammans med släkt och vänner. Släkten träffar jag varje år på julafton men inte vännerna. Det är lätt att man tappar kontakten under jullovet. Så därför ska jag och mina 3 bästa vänner: Becca <3. Mrs X <3 och Carro <3 fira vår egna lilla julafton imorgon. Mys med lilla julgranen och paket och julmat. Gud vad mysigt! Älskar er <333

God Jul på er kära bloggläsare <3

Kommentarer
Postat av: Lilyah

<3

2008-12-21 @ 14:59:23
URL: http://lilyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0