En mysig men mörk kväll!

Tuvär kunde jag inte blogg i går kväll på grund av att vi hade strömavbrott. Det blev totalt mörkt! Eftersom det var mörkt ute kom det inget ljus utifrån heller. Som tur hittade Emma (min syster) våran kamera och när man sätter på den lyser ju skärmen så då såg vi iallafall var vi gick! Vi gick upp till köket och tände massa ljus. Sedan tog vi fram Ben and Jerrys glass! För er som inte har smakat den gör det! Det är de godaste som finns. Elen kom tillbaka efter cirka 1 timme och jag hann inte blogg då! Hoppas ni hade en trevlig kväll ialla fall!

Puss <333333


Kommentarer
Postat av: carro

Fiins för diig med gums <3333333333

2008-11-11 @ 16:05:08

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0