Heej!



Jag och Mrs X vid hotellet



Jag ute i sommarsolen!

Äntligen har Emma kommit hem och man har hunnit hälsa på alla älsklingar som också kommit hem! Nu näe Emma entligen är hemma åker jag iväg. Ska nämlingen sova hos Mrs X. Det blir Ben & Jerry's, Bring it on och skvaller! Haha! Hoppas ni har haft en mysig dag för det har jag! Slutade klockan 11 och gick hem till Mrs X, jag kommer inte kunna blogga någonting i väll eller i morgon förmiddag/eftermiddag så därför får ni två bilder. Båda är från när jag och Mrs X var i Varberg! Ha det mys <333

Puss från lilla miig <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0