Spets, volang och färgade strumpbyxor.

Tre heta trender i vinter är spets, volanger och färgade strumpbyxor.

Spets: Vem älskar inte spets. Funkar jätte bra som kjol, klänning, tröja eller varrför inte som strumpbyxor. Spets behöver faktiskt inte vara svart eller vit. Go with colour! För tillfället älskar jag lila spets.

Volanger: Är super snyggt. Älskar små söta rosa volang klänningar. Volang är också jätte snyggt som kjol. Lovely <3

Färgade strumpbyxor: Som jag älskar just nu. Ett par vinröda eller en lite mörkare turkos färg är super snygg. Passar perfekt till en svart klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0