Mysig dag med Fridolin.



Idag åkte systern min iväg till Barcelona på studieresa. Jag måste erkänna att jag är lite avundsjuk! Haha, idag har jag varit med söt Frida. Vi hade picknik med Cupcakes och kakor på en brygga vid vattnet. Vi tog också massa kort men Frida har inte skickat dom än så jag lägger upp som någon gång i veckan.

Åh, vad jag älskar överraskningar. När jag kom hem idag stog en Ben and Jerrys och väntade på frysen. Mamma tyckte inte det var mer än rättvist när systern åker till Spanien. Mums. Nu ska jag sätta mig och mumsa!

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: andrea&elin

jag vill oxå åka till barcelona! :P fast jag ska till kanarieöarna p¨måndag så... ;)

2009-04-01 @ 21:49:41
URL: http://elinochandrea.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack, mumsigt=)

Godnatt!

2009-04-01 @ 22:18:26
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0