Hej tisdag <3

Dagen har varit lång men rolig. Var med Carro på hennes spanska lektion fast jag inte skulle. Läraren sa inte till sjukt? Annars har det blivit mycket föreläsningar och kp. Sen åkte jag hem bloggade lite och myste framför tv med en stor kladdkaksbit. Mums, jag har verkligen försökt vara nyttig men det fungerar inte så jag har lagt ner det här med att försöka äta nyttigare och försökt träna mer. Idag blev det cykeldebut till skolan då får man ju lite extra motion också. Skulle vilja tipsa om en jätte bra blogg som jag läser flitigt  Febb.blogg.se.

Kyss <33


Kommentarer
Postat av: FEBB

Åh tack så jättemycket :P Men gud va roligt att du sa så om min blogg. KAN INGET MER ÄN ATT TACKA :)

2009-02-03 @ 22:42:14
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: carro

Du e jätteduktig som cycklar varje dag, haha ;) <33

2009-02-04 @ 11:49:25
URL: http://daydreaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0