Mig <3






Det är inte många som kan va sig själva. Ha på sig det dom tycker är snyggt, andvända dom utryck man gillar och va som man vill. Varför finns det folk som hackar på folk som ser ut som du vill. Jag tycker inte alltid att folk med annurlunda stil har fina kläder men va fan jag hackar inte på dom för det. Jag tycker dom är helt underbara som vågar va sig själva. Jag menar inte att det är fel att va som alla andra men varför göra det om man ändå inte tycker om det. Jag har en gång kommit in i en sån tid där man vill vara som alla andra för att folk ska gilla en. Men med lite självförtroende som kom jag tillbaka till den jag är, MIG!

Puss <33


Kommentarer
Postat av: carro

Du e bääst <3333

2009-02-04 @ 11:47:56
URL: http://daydreaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0