Rulltårta, prat och bloggfix <3

Dagen med Lilja var som dagar brukar va när man är med henne, underbar! Vi bakade rulltårta, pratade och hon redigerade min blogg, tack älskling <3 Jag älskar dig gumman. Egentligen skulle jag har vart med Caroline men efterrsom hon var sjuk blev det Lilja istället. Sluta va sjuk hela tiden gumman! Jag saknade dig i skolan! <3333

Imorgon blir det stan med underbaraste Josefine Holmberg. Det ska bli så kul att träffa dig efter en sån låång och underbar barndom tillsammans. Jag fattar inte hur vi bara kunde sluta va med varandra men vi har bestämmt oss för båda två att vi var idioter och ska självklart börja va igen, du betyder hjärtat!

Kyss alla lovers <333

Kommentarer
Postat av: carro

Förlåt för att jag vart sjuk :(

Saknade dig med ju XD <33

Men du hade säkert kul med lilja också puss <33

2009-02-05 @ 16:42:30
URL: http://daydreaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0