Svar från frågestunden

1. Vilken månad tycker du är bäst?

Svar: Jag älskar Juni. Det är då jag fyller år och sommaren börjar!


2.Om du skulle vara fast på en öde ö, och du skulle få ta med dig endast 3 saker, vad skulle du då ta med?
Svar: Då skulle jag ta med mig kompisar, datorn och mat!

3.Vad gillar du mest, fotografera eller blogga?
Svar: Jag kan inte välja. Jag älskar båda. Men att blogga och fotografera känns nästan som om som hänger ihop eftersom jag oftar tar kort till bloggen.

4.Vilken är din favvo smak på Ben&jerry's glass?
Svar: Oj, det är svårt att välja. Men jag är ett big fan av choklad glass så jag såger nog Phish food eller Fossil Fuil.

5. Vill du länka mig om du inte har gjort det?
Svar: Jag skulle gärna vilja länka alla er som läser min blogg men jag kan inte länka alla. Jag vill inte favoritisera några av mina läsare för att jag känner dom eller något. Så tyvärr nej. Men ibland länkar jag läsare om dom har gjort något speciellt. Tillexempel länkade jag lilja eftersom hon har gjort min otroligt fina design!

Om du har fler frågor är det inte försent för att fråga. Kom igen! <3


Kommentarer
Postat av: carro

Haha jag älskar Juni också =) <33

2009-02-23 @ 07:44:58
URL: http://daydreaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0