Mitt 2008.

År 2009 är i full gång men tänkte gå igenom mitt liv år 2008. I vissa månader har jag gjort mer än andra.
Checka <3

Januari

Jag var en pojkflicka och klippte håret ALLDELES för kort.


Jag kollade på Titanic för första gången.


Februari

Jag och familjen åkte till Gran Canaria och hade det jätte kul. Jag är tjejern till höger.


Jag vann en schlagerfestival i min stad.

Mars


Jag och mina vänner på världens sämsta fest som jag aldrig kommer glömma. Fast det var kul att göra sig i ording innan.


Jag och Carro åkte till Romme och åkte skidor.

April


Jag och min familj åkte till Sthl för att kolla på footloose. Annars sov jag mycket över hos kompisar.

Maj

Jag var på Oxelömarknad med Carro och vi åt sockervadd och åkte karuseller. Jag till vänster.

Juni

Jag och Carro proade på ett dagis tillsammans.


Jag fyllde 13 år och såg ut så här.


Jag var med mina kompisar flitigt.

Juli


Såg Björn Gustafsson på Skansen.


Såg ut så här mitt i sommaren.


Jag och mina vänner var som tajtast.


Jag och Lilja åkte till Göteborg och Varberg och hade det jätte bra.

Augusti


Jag och min familj åkte till Capri.


Skolan började igen efter ett långt och skönt sommarlov.

September

Jag började med cheerleading.

Oktober

Jag och Lilja tog bilder ute i höstlöven


Jag, Lilja, Becca och Carro åkte till Stockholm för att shoppa. Vi hade Jätte kul! <33


Jag och Carro åkte till Carros mormor i Trosa och var där på höstlovet. Vi bakade blandannat CaSas speciall.

November


Jag och Emma var på en Håkan Hellström konsert i Norrköping.


Jag och mina kompisar var i Gamleby.


DEN HÄR BLOGGEN STARTADES!

December


Jag, Lilja, Becca och Carro firade vår egna lilla julafton med paket och julgran.


Julafton kom och jag fick en mobil bland annat.


Det nya året började.

Ett härligt år som är svårslaget. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0