Sälen!

Nu var man framme. Första natten är över och jag har åkt skidor i en halv dag idag. Det är jätte mysigt här. Ni vet sån här stug känsla med trä dörrar och mysiga små rutiga dukar. Jag är en storstads tjej men ibland kan det vara skönt att komma bort från skolan och stress där hemma. I kväll ska vi åka på kvällsåkning i lindvallen och åka i mörkret. Gud vad mysigt belysling och radion på i stora högtalare. Även om pjäxorna klämmer och man får snö innanför jackan gillar jag att åka skidor.
Jag saknar er alla där hemma. Ha det bra! Kram <333


Kommentarer
Postat av: Carro

Myys på dig, hoppas ni har det kul gumman. Puss <3333

2009-01-25 @ 15:49:51
URL: http://daydreaam.blogg.se/
Postat av: Cecilia H

ååå låter så mysigt! varför tog du inte med mej!=P

Se till att inte trilla i backen och skada dej bara! <333

2009-01-25 @ 17:44:19
URL: http://ceciliahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0