Shopping och packnings dag.



För er som inte vet ska jag till Sälen imorgon. Det blir slalom och mys med släkten i en vecka. Gud vad kul det ska bli! I dag var jag på stan med Millan och Carro, vi fikade och shoppade lite. För min del blev det en ny bh, troser och en mössa som inte alls är fin men jag är tvungen att ha en sån mössa under hjälmen när jag ska åka skidor. Jag passar inte i sånna mössor men jag bjuder på bilden. Jag har svårt med att blogga när jag är i sälen eftersom jag tyvärrinte äger någon lap top men jag tror om jag har tur att min morbror har med sig sin dator.

Ha det bäst.
Puss och kram <33


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha aa vi får vell hoppas att han har datorn i behåll ;P Ha så hiimla kul nu gumman <3333

2009-01-23 @ 19:07:00
URL: http://daydreaam.blogg.se/
Postat av: Cecilia H

söt som vanligt gullunge! <333

Kommer sakna dej!

2009-01-23 @ 23:19:22
URL: http://ceciliahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0