Ledig onsdag

Natten spenderades med Lilja och Caroline. Idag stog det ikea på schemat och vi åkte till Stockholm tidigt! Jag, Caroline och Lilja hade det jätte kul!  Men vi var ju egentligen inte lediga utan vi hade en uppgift vi var tvungna att göra som handlade om baljväxter, vitaminer och mineraler. Suck. Men vi satte oss bland dom stora kartongerna på lagret och spridde ut våra papper överrallt. Dom flesta var snälla men några total stirrade på oss. Haha, fast jag förstår dom. ¨
Bilder kommer sen.
Åh, älskar er flickor <3


Kommentarer
Postat av: carro

Mys mys bland kartonger hihi <33

2009-03-04 @ 20:13:03
URL: http://daydreaam.blogg.se/
Postat av: Lilja

hjärtat mitt. det står skrivet på stjärnhimlen. jag lämnar dig aldrig. finns ingen bättre än dig.



ä l s k a r d i g !

2009-03-04 @ 21:38:28
URL: http://kliiick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0