Sara är, ÖVERLYCKLIG!


Fotograf: Sara  Hjälpreda: Lilja


Jag och Lilja


Min lilla sockerpuff!

Dagen spenderades med Liljaälsklingen! Vi har tagit skit coola kort och pratat. Hon är helt underbar den här människan! Nu är det faktiskt bestämmt att på lördag tar hon och jag tåget till Norrköping och shoppar hela dagen + mysig lunch och förmodligen Ben & Jerry's på tåget :) Åh, jag är jätte glad. Vi kommer nog vara på Monki i flera timmar! Tyvärr så ramlar barnbidraget inte in förens nästa vecka. Men jag har ju lite kvar sen förra månaden :)

Glöm inte att alla måste vara med i fototävlingen här nere! Jag har bara fått in två bidrag en så länge!

Kramar från världens lyckligaste tjej <3

Kommentarer
Postat av: A -*

Så bra då :)

jora det är barab ra med mig :)

2009-03-11 @ 21:02:47
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Lilja

Vi kommer att försvinna inne i affärerna.

Vi kommer att försvinna i glassen.

Vi kommer att fösvinna från staden som drar ner oss till botten av ån.

Det här kommer vi att minnas för evigt.

Precis som vi minns sommaren då livet började.

Här finns inget slut.

Inget slutar, du är oändlig bästavän.

2009-03-11 @ 21:17:28
URL: http://lillpillpyret.devote.se
Postat av: Caroline

Ni är föör söta :) <33

Ha det bäst,Ps ät lite glass från mig puss <3333

2009-03-12 @ 21:10:33
URL: http://daydreaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0