Svar från frågestunden

Vad är det fösta du gör på morgonen när du vaknar?
Svar: Det första jag gör på morgonen är att äta frukost. Jag är alltid jätte hungrig på morgonen.

Vilken klädes affär gillar du mest?
Svar: Mina favorit kläd affärer är Monki, Hm och Gina Tricot.
På internet är det topshop och forever21

Sminkar du dig varje dag?
Svar: I vanliga fall ja, men jag har bestämt mig för att dra ner på sminket. Jag tycker inte man behöver kladda på massa grejer i ansiktet för att se fin ut. Men det är upp till en själv.

Vilken är din favorit musik?
Svar: Jag lyssnar på mest Håkan Hellström men annars Lykke Li och The kooks.

Hur kommer du på allt du skriver om på bloggen?
Svar: Haha, svår fråga. Jag brukar köra på det fösta som kommer upp i huvudet. Man ska skriva om sånt man tycker är roligt och som man själv skulle vilja läsa. Och det gör jag. Jag har inga knep hur jag ska komma på idéer.

Vilken är din favoritbakelse?
Svar: Jag är en riktig sockerbomb. jag gillar nästan allt som innerhåller socker. Men jag älskar cupcakes.

Vad gillar du att fotografera mest?
Svar: Jag älskar att fotografera människor. Det känns mer levande. Men natur bilder är också kul.

Kan inte du ha en fototävling snart?
Svar: Det ska jag nog kunna ordna. Men då vill jag gärna ha tips på priser och sånt.

Hur gammal är du?
Svar: Jag är 13 år men fyller 14 i sommar.

Om du fick vara kille för en dag, vad skulle du göra då?
Svar: Då skulle jag nog gå in i killarnas omklädningsrum. Haha, nej jag skojja jag vet faktiskt inte.

Vilken är din favoritblogg?
Svar: oj, läser många men favoriterna är nog febb bla.

Varför började du blogga?
Svar: Jag har länge läst blondinbellasblogg och tyckt att det verkade roligt. Jag startade bloggen i November. Då var jag väldigt omedveten om vad jag ville att min blogg skulle handla om. Det tar lång tid innan man kommer in i det.

Har du många besökare?
Svar: Min blogg är rätt så liten en så länge. Jag har ca. 20 läsare om dagen. Men hoppas på mer.

Hur ser en vanlig dag ut får dej?
Svar: En vanlig dag för mig är att gå upp tidigt. Åker i väg till skolan och pluggar för fullt. Efter skolan är jag oftast med kompisar och tar det lungt. På kvällen bloggar jag och kollar på något roligt på tv.

Glöm inte att premerera på min blogg via blogglovin!

Kramar och tack för alla frågor <3


Kommentarer
Postat av: jennifer

svara gärna på frågan jag har på bloggen ikväll!



http://jennifermolin.blogg.se

2009-03-08 @ 23:09:30
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Åååh vad söt du är :D Hur gammal är du?

2009-03-09 @ 07:22:17
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: carro

Puss <33

Hm... var kom alla frågor ifrån ;P <3

2009-03-09 @ 07:55:17
URL: http://daydreaam.blogg.se/
Postat av: Lilja

det var väl alldeles förträffligt med en frågestund!



Ä N G E L.

2009-03-09 @ 18:44:26
URL: http://kliiick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0