Hallå där köp blåbär!

Hej hej, gick upp för tidigt i morse och insåg att jag skulle hinna med ett blogg inlägg också. Idag ska vi ha någon slags idrottsdag på rosvalla. Så vi började senare än vanligt. Hela igår kväll pluggade jag som bara den. Jag var tvungen att hinna klart med det den här veckan.

pussss.



Föresten, du som håller på och skickar massa kränkande kommentarer kan sluta Det är bara omoget och idiotiskt. Om du inte har förstått det så publicerar jag ändå inte dina kommentarer.

Kommentarer
Postat av: josefine

Vem är idioten jag ska slå ner?

Jag hatar sånna människor!

<3

2009-05-13 @ 17:05:09
URL: http://lovesoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0