Svar från frågestunden!

Läser dina föräldrar din blogg?

Svar: Nej, jag vill kunna skriva om mina tankar utan att dom ska kunna ta del av det. Men jag kan där i mot visa vissa inlägg om det är något jag vill att dom ska se.


Hur gammal är du?

Svar: Jag fyller 14 år i juni.


varför började du blogga?

Svar: Jag vet faktiskt inte. Allt handlade nog om att jag blev inspererad. Såg andra bloggar och tänkte, gud tänk om det var jag. Jag skapade bloggen och har kämpat på så gott jag kan.


vad föredrar du att fotografera?

Svar: Det är olika, men att fotografera kompisar är otroligt roligt. Speciellt när dom är in action. Men natur bilder och blommor är också kul.


har du något emot miley cyrus?

Svar: nej, jag är inget stort fan precis men jag har ingenting emot henne.


ha du något husdjur?

Svar: Nej, är själv allergisk mot katter och mamma mot alla pälsdjur så det går inte. Fast jag tror inte jag skulle orka ändå!


vet dina föräldrar att du bloggar?

Svar: Ja, eller mamma vet men pappa är jag osäker på. Jag är ordentlig och frågade mamma innan jag började om det var okej för henne. En blogg är endå en stor grej.


vad heter dina bästa vänner?

Svar: Min bästa kompis heter Lilja. Men jag har flera bästisar som heter Becca, Caroline och Josefine.


bästa klädtipset för sommaren?

Svar: Söta ljusa klänningar fungerar alltid! Med ett par gladiatorsandaler och håret uppslängt i en knut på huvudet!  Det är otroligt fint!

beskriv din perfekta sommardag

Svar: Den perfekta sommardagen skulle vara att jag och en vän cyklar ner till havet sitter på stranden äter cupcakes och sen badar. En viktig detalj är att man ska ha med kameran och att det är riktigt varmt!


vad är det bästa med sommaren?

Svar: Att det är varmt, man kan vara ute och att det är skönt med sommarlov!


vart i världen du helst skulle vilja åka till?

Svar: Hm.. svår fråga jag skulle vilja åka till Hawaii eller någon annan exotisk plats.


vad är det bästa du vet?

Svar: Att vara med mina underbara vänner och att resa.


pusss.

Kommentarer
Postat av: Julia

Bara en liten negativ sak med hawaii är att min låtsas pappas bror vart skjuten och rånad där!

2009-05-14 @ 20:17:07
URL: http://jensenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0