Om mig

Jag heter Sara och är snart 14 år.
Jag brinner för mode, fotografering och cheerleading.
Jag bor i den lilla mysiga hålan där man har alla sina underbara kompisar.

Fotar gör jag med min Kodak EasyShare C613.

Bloggar gör jag mest för att jag vill dela med mig av mitt liv och
att folk ska få se vem jag är och hur livet ser ut för min del.

På fritiden sitter jag helst med bästavännerna på en stor äng och äter cupcakes.
Jag lyssnar mest på Håkan hellström men annars i stort sett allt förutom hiphop och rapp och sånt.

Vill du veta något mer är det bara att skriva en liten kommentar och du får garanterat svar.

K R A M A R !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0