Svar från frågestunden

Vad är ditt absoluta favoritplagg?

Svar: Oj, vad svårt! Men jag älskar klänningar. Alla slags klänningar, både fin och vardagsklänningar. Dom är perfekta till allt!



Vilket stjärntecken är du?

Svar: Jag är tvilling.



Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?

Svar: Jag skulle nog säga glad, positiv och väldigt ordningsam.



Vad tycker du om haremsbyxor?

Svar: Jag själv skulle aldrig kunna ha ett par, men det finns vissa som kan vara riktigt fina i det.



Vad är meningen med livet?

Svar: Meningen med livet är att göra något man gillar. Bli älskad och älska och vara sig själv. Men det kan vara olika för olika människor. Vissa tycker att vänner och familj är viktigast och andra tar karriären i första hand.



När började du blogga och varför?

Svar: Jag har bloggat i 8 månader. Jag började för att jag tyckte det verkade roligt men då var jag inte lika passionerad över det som jag är idag. Då så gjorde jag inlägg bara för att ha uppdaterat och för att inte tappa läsare. Nu skriver jag när jag har någonting vättigt att säga och så har jag betydligt mer bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0