Plugg tisdag.

Hej och hopp lingon knopp!
Hur är det med er? Jag mår väldigt  bra.  Idag har jag pluggat massor. Är faktiskt ganska nöjd över mig själv soom han göra klart musikteorin på 1 timme!  Efter skolan gick jag och Becca till det nya innestället, Biblioteket! Haha, där lånade jag lite böcker som jag tänker läsa. Jag läser nästan aldrig men det kanske ska bli en ändring på det. Någon som har några bra boktips? Jag ska vara ensam hemma ikväll så det blir att gå runt och sjunga JÄTTE högt, sånt som små Saror gillar!

Kramar <3

Kommentarer
Postat av: josse

Om du ville ha ett boktips kan du få ett från mig, den heter tystnadens hus tror jag. håller på att läsa den i skolan, jag har precis börjat så jag vet inte riktigt om den är bra <3

2009-03-10 @ 18:10:02
URL: http://lovesoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjunger du i någon kör eller något? =D

2009-03-10 @ 18:28:54
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här, tack!
Kom ihåg mig?

Skriv din E-post adress här, det är bara jag som kan läsa den

Skriv din blogg här så att jag kan läsa den:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0